Aizat hanya kau yang mampu (U)

4:24 PM / Comments (0) / by Admin

_________________________________


hanya kau yang mampu menguruskan badan macam ni.
http://khairilhusni.blogmas.com/files/2007/09/aizat.png
sebelum ramadhan (eh?)


http://pikospace.files.wordpress.com/2009/07/aizat2.jpg
time raya
(segak dan bergaya gitu~ aww) <---bapak ah. bapok ka?

Hari ni, di ramadha yg ke3 ke ke4? , aku nak jadi mat kepoh tulis pasal artis pulak. kawan-kawan kat sabah kata altis. haha. tukar 'r' jadi 'l' . macam toyota altis la pulak kan? ekceli, dah lama aku nak menulis tentang aizat ni. kenapa? sebab, dia dari berisi ke kurus dan nampak macam tak boleh market lepas keluar af, sekarang dah slim dan berjaya. ikanstim mengucapkan tahniah dan memberikan salute untuk anda aizat.

aku suka menggunakan perkataan super-bakat kepada orang-orang yang berbakat gila babeng. super-bakat ni refer tu bakat yang dimiliki oleh seseorang , sangat hebat, sampai aku kata " mamat ni memang super-bakat". lagu-lagu beliau boleh kata semua best. buat sendiri pulak tu. yg part buat sendiri tu point penting untuk di label super-bakat oleh ikanstim. haha

apa-apa pun tahniah sebab dah berjaya sekarang, awek pun ramai nak mengusha, poket pun dah tarak habuk dah, penuh duit aje~ <--- sekali lagi, style bapok. haha

adakah anda tahu yang aizat dijempuat untuk perform time convofair utp beberapa minggu yang lepas? dia kena bayar dalam RM10,000 untuk 6 lagu kalau tak silap aku. (utpian, korek me if im rong ok?) satu malam dapat 10k, sangat-sangat lah lumayan. thanx to Allah yang memberikan bakat yg super-bakat kepada encik aizat.


http://rindok.com/blog/wp-content/uploads/2009/01/aizat-liyana-jasmay.jpg
haaa.. tengok-tengok! liyana jasmay pun terlentok disisi aizat. xdenye dia nak lentok kat bahu korang. hehe (aik?slang KL pulak dah)

apa-apa pun, tahniah aizat dan semoga berjaya dan jangan dye rambut. (bagi aku, artis lelaki tu baik kalau tak dye rambut dan tidak punya "gambar !##%# bersosial di kelab" tersebar) kalau dia tak dye, maknannya dia semayang la.

p/s- kenapakah aku secara tiba-tiba post pasal aizat ni?? oh ya, aku ter inspired by this blog



Suka entri kali ni? follow/bookmark ikanstim sekarang sempena stok masih ada!

0 Comments: