Blogs yang menarik untuk dilawati (U)

7:05 PM / Comments (0) / by Admin

_________________________________


Salam semua. lama dah tak menulis pasal diri sendiri dalam blog ni. memang tak plan nak tulis pasal hidup aku pun kat ikanstim . haha. tapi saja nak share web-web yg selalu aku lawati.. dalam kata lain, web-web yg bila ada internet , mesti aku bukak punya. kepada pemilik blog yg akan di mention sekejap lagi, tak perlu berterima kasih pun kat aku. memang blog anda semua ada sesuatu yg menarik perhatian diriku untuk membaca nya. haha

erm, web-web ini tidak di ranking ok.




justkhai ni mengisah kan tentang kehidupan seorang blogger yg agak berjaya di malaysia ni. muda lagi, tua setahun je dari aku. blogger tu bernama khai. dah nama blog justkhai kan? beliau ni memang buat sideincome thru internet. bayangkan lah blog justkhai tu saja dah berapa ramai orang masuk.. adverlets dia mesti dah melambung. pastu ada pulak ruangan iklan untuk disewa dalam kadar 20ringgit sebulan. 100++ lebih per month dari blog justkhai ni boleh dikira minimum lah. penulisan dia pun agak menarik. walaupun tak banyak gambar sangat, tp tak bosan dibaca.

pernah dengar oh artis? oh tidak? haa.. itu pun dia yg develop. damn kan? haha. oh artis tu konfom-konfom generate banyak per month tu. sapa yg tak jenguk oh artis tu.. tapi yg tak cool nya, dia pegi ban ikanstim dekat ohtidak.com. ( aku letak iklan kat shout box ohtidak promo ikanstim.haha) lantak lah.tak kisah pun





Johnny ni merupakan seorang lelaki yg menetap di boston, dan menghidap A.D.D .Tak tau apa itu add? sila google. dia merupakan pemilik, pengasas clothing line JOHNNY CUPCAKES. dia tak jual cupcakes ok? jual baju, seluar, macam-macam lah. kenapa aku berminat nak tau pasal updates hidup dia? sebab, dia ni multi millionaire. dengan hanya menjual baju! betul, jual baju saja. boleh baca cerita dia kat blog tu. dan yg paling penting, blog dia banyak gambar yg ditangkap menggunakan dslr kot. seronok la baca pengalamn dia melancong, jumpa customers yg cool, event-event clothing dia etc. dia ni straight edger. tak minum arak dan tak ambil dadah. bila cakap tentang sxe (singkatan untuk straight edge) , teringat kawan lama.. daos. dimana ko menghilang daos?





penulis blog ni bernama benazir. ya. benazir! bukan benazir bhutto ok? kenapa aku suka membaca blog dia? kisah hidup dia menarik untuk diikuti. haha. dan aku ambil berat tentang beliau. hehe. bakal lawyer. berkawan dengan model maggi mee cup. eh, tapi dia pun model jugak. model kuih pinjaram hajah maimun. betul niiiiii. tarak klentong punya





cheit. malas nak cerita lebih-lebih pasal mamat ni. everyone is linking him. gambar kat blog dia menarik, penulisan dia laaaagi la menarik.



cik aida ni merupakan tunang abg aku. blogger yg mengisahkan tentang hidup dia kat blog. haha. traffic blog agak tinggi walaupun baru mula menulis. (kalah aku) blog dia antara sumber traffic aku.hehe . kenapa aku suka baca blog beliau? sebab kadang-kadang ada terselit pasal aku atau keluarga aku. so baca la.

haa.. antara yg menarik tentang beliau ialah beliau dah mencapai tahap blogger celebrity. cewah.haha. "are u aida the pinkgoddess?" lebih kurang begitu lah persoalan seorang yg tidak dikenali di KL kepada beliau. tula bestnya jadi blogger ni. kadang-kadang orang lain rasa teruja bila dapat contact / jumpa kita. yeeeha! tak tipu punyeeeeee. koqqq. tiba-tiba anas tahir mencelah. "can i sing another song?" dr idzwan pulak mencelah secara mendadak.


adeh, malas dah nak sambung. nanti aku buat part ii ok? nak semayang maghrib dulu



Suka entri kali ni? follow/bookmark ikanstim sekarang sempena stok masih ada!

0 Comments: