Aksi hangat sepasang kekasih (21SG)

4:48 PM / Comments (4) / by Admin

_________________________________


Gambar-gambar yg akan di paparkan di bawah adalah sangat ganas dan mungkin boleh membuatkan anda berkeluh kesah. jadi, kalau tak nak melihatnya, tak payah scroll kebawah




























menurut nama folder gambar-gambar ni, wanita ini ditembak oleh balak beliau, dimuka, menggunakan senapang pendek @ shotgun (tapi dalam gambar ni pistol). tapi kebenarannya? kita tak tau. baca/tengok boleh,jangan percaya.




ni proses membaiki muka beliau


aduh

meng construct semula muka

wahhhhh.apa yg dorang buat ni??



...



kejamnya manusia..



janganlah gelak..



perbicaraan barangkali?



eh?dia bernafas dari kerongkong?


tabahkanlah dirimu!


ini boleh jadi pengajaran kat kita. jangan lah terlalu melulu dalam mengawal perasaan. nak marah ka, nak mabuk ka (aik?tula, orang dah kata, arak tu kencing syaitan! nak minum jgk), nak puji ka, biar la berpada-pada. nanti punah masa depan orang. kita kena banyak-banyak bersabar lah. terutamanya suami isteri diluar sana.

btw, selamat berpuasa!

Suka entri kali ni? follow/bookmark ikanstim sekarang sempena stok masih ada!

4 Comments:

shakinah @ August 20, 2009 at 8:27 PM

pernah tengok!
heh.
kat channel mane tah.
:)

saya.suka.saiko.la @ August 21, 2009 at 12:44 AM

ish.
nk jgk balak 'hot' gni.
haha
*nt muka ak plak bekecai masok ikanstim*

IkanStim @ August 21, 2009 at 1:35 AM

ish
ko jgn mtk bnda bukan2 .
kena betul2 kang. nauzubillah

Anonymous @ September 6, 2009 at 11:35 PM

TU BERCKP GUNA KERONGKONG LA,BUKAN BERNAFAS