Najib : satu malaysia, rakyat didahulukan, kejayaan diutamakan (18PL)

8:00 PM / Comments (4) / by Admin

_________________________________



sumber- KOSMO!

Menurutnya(ROSNAH), setiap pasangan perlu mempunyai sikap toleransi dalam mendidik anak-anak. Sikap inilah yang menjadi tunjang beliau dan suami memandangkan Najib memikul tugas berat menjaga negara.“Kami bersyukur kerana anak-anak begitu memahami tugas yang dipikul oleh bapa mereka. Sekiranya anak-anak mempunyai masalah, saya lebih senang berbincang dengan mereka,” jelasnya yang bersikap terbuka dan lebih tegas mendidik anak-anak berbanding Najib. “Saya sentiasa mengikuti perkembangan anak-anak. Sebagai seorang ibu sudah tentu saya bimbang dengan keselamatan mereka yang tinggal di negara orang.

“Jadi, telefon menjadi medium dalam menghubungkan kami sekeluarga. Saya nak tahu siapa kawan mereka, mana mereka pergi, balik pukul berapa dan sebagainya. Ini semua saya amalkan dari dahulu sehingga sekarang,” ujar Rosmah.


IKANSTIM: KENAPA ANAK-ANAK MENTERI NI DIBIAR MEMBESAR DAN HIDUP KAT LUAR NEGARA?PASTU DEPA NAK CLAIM TAU PERMASAALAHAN SISTEM PENDIDIKAN NEGARA..GERAMNYA..


Suka entri kali ni? follow/bookmark ikanstim sekarang sempena stok masih ada!

4 Comments:

fa-aja-aja @ April 4, 2009 at 8:19 PM

anak menteri ramai je smua kat luar negara..

anak anwar ibrahim,izzah tuh kat uniten je.
(uniten eh? lupo)

Admin @ April 4, 2009 at 9:34 PM

tak kata la menteri sebelah umno atau pakatan.siapa mkn wasabi,dia la terasa peliknya

aah fa.uniten

Akak @ April 5, 2009 at 10:02 PM

jom tuLis surat kat media. suruh depa tanya kat menteri2 ni. apa rasionaLnya depa hantaq anak p Luaq negara sedangkan diri mereka sendiri buat perubahan itu ini terhadap dasar pendidikan negara. kenapa nak jadikan anak org kebanyakan sebagai guinea pig? kenapa bukan anak sendiri?

Admin @ April 6, 2009 at 11:37 AM

jommmmmmmmmm
nanti nak suggest kat mmputp tak pun pkpim