555 (U)

10:14 PM / Comments (0) / by Admin

_________________________________

kena tag? i dont do tags lah! haha


1. Senaraikan 5 hadiah yang anda impikan:

sebijik tanah 1-100 ekar
sebijik stesen minyak petronas
sebijik kfc/mcd
sebiji bawang
seulas tembikai

2. 5 alasan terhadap pilihan tersebut:

saja . sebagai aset
source of income
source of income
untuk bagi bakal bini masak
untuk bakal bini dan pembaca ikan stim makan

3. 5 impresi terhadap orang yang anda minat ( apa yg saya nampak pada org yg saya minat ka?)

setia
funky
menghormati saya, keluarga dan kawan-kawan rapat saya
educated
cute. ngeheuhe

4. 5 perkara hebat yang pernah anda lakukan

  • nila sebab malas nak buat tag ni. xda idea nak isi apa. nanti saya dah rasa betul-betul hebat, baru edit no4 ni ok?
5. 5 ciptaan yang paling disukai
  • wang fiat
  • emas
  • otak
  • anggota badan
  • kapal terbang

6. 5 perkara yang dibenci

  • bila duit di bank kurang dari jumlah minima
  • bila credit hp nak habis
  • bila
  • bila
  • bila

5 orang yg hendak di tag


budak ni sorang mewakili 5 orang. boleh?




p/s-lihat bertapa malasnya saya membuat tag. sesungguhnya, saya bukan taggers. haha. tak da benda nak di isi







Suka entri kali ni? follow/bookmark ikanstim sekarang sempena stok masih ada!

0 Comments: