Skodeng orang buang air (21SG)

6:03 PM / Comments (5) / by Admin

_________________________________



sedang aku membuang air besar di tandas KLIA dengan tenang,  tiba-tiba teringat tentang slideshow pasal kecelakaan di tandas duduk. 



kalau mau copy paste, silakan. aku pun cuma sebarkan info dari orang lain jgk




















akibat duduk mencangkung di tandas duduk.. nak kata orang kampung, takkan la sampai tak tau cara guna tandas duduk. terlalu pembersih barangkali? (xnak letak punggung di bibir mangkuk tandas.. takut kuman ggt punggung) 


punggung yg rabak








aduh..takda rupa punggung dah






kesimpulannya, kalau duduk, duduk. jangan mencangkung









Suka entri kali ni? follow/bookmark ikanstim sekarang sempena stok masih ada!

5 Comments:

shakinah @ May 28, 2009 at 6:45 PM

nape leh sampai jadi camtu lakk???
pelik!

IkanStim @ May 28, 2009 at 7:10 PM

huh?
xdpt bygkn ?
duduk atas mangkuk tandas tu, mencangkung. pastu mangkuk tu pecah sbb tlmpau berat

pastu bhgian-bhgian ceramic yg tajam tu mengoyak kulit punggung

Anonymous @ May 29, 2009 at 4:53 AM

sgts stuju.. sbb tu la islam suruh kite jd adil(meletakkan sesuatu pd tmptnya)...kaki tu xptt ade kt situk an.. pdn muke,kan dh bocor bontot..

benazirjb @ May 29, 2009 at 3:57 PM

sepa suruh tembirang kn
bukan susah pun, letak la tisu atas mangkuk tandas tu, pastu duduk la
ni maw trip2 mencangkung hahahahhaha
bukan bersih pun kasut dia

nur afiqah salleh @ June 2, 2009 at 12:47 PM

kali dia xbiasa gna tndas duduk ba tuh.. huhuu...