Lautan Kopiah putih (U)

1:29 PM / Comments (3) / by Admin

_________________________________


klik to enlarge



diketuai oleh TGNA


UMNO tak kan buat macam ni sebab ini budaya PAS. eh, budaya PAS atau Islam? apa kata yg buruk kita jauhi, yg baik kita teladani. Baru maju..

Datuk MB Perak, ada peluang untuk berbakti, berbaktilah dengan amanah. Rakyat Perak perlukan kepimpinan yg tulus. Kalau Datuk PM kata ambil rasuah, ketuk kepala dia. Kata kat dia rasuah itu harraaammmmm. Datuk bekas MB Perak, kalau tak dapat jadi MB pun, jadi la tukang ketuk kepala Datuk MB Perak bila dia buat silap. Manusia sentiasa buat silap.

MB Penang, selagi kontraktor-kontraktor tidak memenuhi kriteria untuk mendapat tender kerajaan negeri, jangan tawarkan mereka tender. Tapi kalau mereka layak, berikanlah mereka tender walaupun berlatarkan dacing mahupun bulan. Sesungguhnya moraliti sendiri mempromosikan keadilan dalam kehidupan bukan setakat agama.

Untuk Datuk MB yg satu ni..

http://2.bp.blogspot.com/_2F9nTcAJr7c/Sxc327G1hcI/AAAAAAAALlM/bROWWrwNeFA/s200/adnan1.jpg


no komen.

Hasil nukilan; Datuk Seri Berseri-seri








Suka entri kali ni? follow/bookmark ikanstim sekarang sempena stok masih ada!

3 Comments:

kisahsensasi @ February 9, 2010 at 10:00 PM

solat jemaah di stadium rasanya dah jadi kebiasaan di sana....bila ada sesuatu majlis khas....

Admin @ February 10, 2010 at 12:15 AM

elok jgk buat bgitu kan? nmpak syiar islam tu

ghimau @ February 10, 2010 at 8:35 AM

Salam ziarah dari ghimau :)