Lombok here we come! (U)

10:55 AM / Comments (0) / by Admin

_________________________________

Umur tak cukup lagi pun untuk pegi mengundi. Dah buat hal tak nak ikut cakap family. Nasib baik la tak ambil feri lagi pegi lombok. Ketahuilah gadis-gadis semua, kasih keluarga tu lagi indah dari kasih seorang pemuitis dari seberang.



perempuan yang kelihatan sebak kat muka depan utusan tu baru 19

Ah.. malas lah nak ulas lebih-lebih.



Suka entri kali ni? follow/bookmark ikanstim sekarang sempena stok masih ada!

0 Comments: