Hubungan Jijik (U)

7:42 AM / Comments (7) / by Admin

_________________________________

Selain homoseksual, IkanStim.com sangat-sangat membenci sumbang mahram. Ini lah hubungan paling tidak releven dek akal. Boleh dikatakan mengalahkan homo. Bagaimana bapa boleh berhubungan dengan anak? geli laaah. Walaupun laporan dari Utusan mengenai kes keluarga di Britain adalah kes rogol, di selatan Australia terdapat kes bapa berhubungan dengan anak dan anak tu 'menikmati' perhubungan mereka. (U got what I mean right?)



Kes selatan Australia: John Earnest Deaves, 61 dan anak beliau Jennifer Anne Deaves, 39

John Earnest Deaves ni manusia paling bangang. Macamana boleh bernafsu dengan anak sendiri. Dah bapak bengap, anak pun mesti ada mewarisi sikit kebengapan bapa tu. Ni statement anak tersebut:

"I was looking at him, sort of going, oh, he's not too bad," she said.

"Like you might look at a man across the bar at a nightclub."

Menurut laporan, diorang pernah dapat anak tapi meninggal dunia sebab congenital disorder dan sekarang diorang claim ada anak lagi tapi sihat walafiat. U know what? I think they are lying.

That is superbly weird. Seriously, di mana akal? di mana common sense? Dimana sifat-sifat kemanusiaan . Sesungguhnya manusia adalah sebaik-baik ciptaan pencipta. Memanglah kita dicipta berpasang-pasangan, tapi tugas sebagai ayah dah ahli keluarga yg lain sepatutnya melindungi with all their might ahli keluarga yang lain.

Berbalik kepada kes di Britain tu, dua anak perempuan malang tu di rogol sejak berusia 8 dan 10 tahun. Sehingga laporan itu didedahkan, mereka telah melahirkan 7 orang anak (kedua-duanya 7 bukan setiap satu 7 -menurut Utusan lah). Persoalannya, apa yg membuatkan seorang bapa bertindak merogol anak-anak yg masih kecil? apa yg bermain di fikiran lelaki tu?

Sememangnya satu misteri macamana fenomena-fenomena pelik ni berlaku. Australi bukan nya jauh sangat dari Malaysia. Takut jugak kalau ada kes-kes serupa berlaku di Malaysia. Women should be protected not exploited. Muhammad s.a.w telah datang menghapuskan penindasan keatas kaum wanita. Sepatutnya kita yg kononnya lebih maju dan canggih dari zaman dahulu mampu berbuat lebih baik.






Suka entri kali ni? follow/bookmark ikanstim sekarang sempena stok masih ada!

7 Comments:

saya_arief @ March 12, 2010 at 10:03 AM

dowg nih da sewel kowt..

Admin @ March 12, 2010 at 10:41 AM

bkn kot
mmg dh sewel

Aida The Pink Goddess @ March 12, 2010 at 10:44 AM

mesti ketujuh2 anak tu bengap jgk, sebab kawen dekat, sdgkan kawen cousin pun anak bengap, inikan pulak father daughter.

Admin @ March 12, 2010 at 10:59 AM

ehhh
jgn silap
yg tujuh anak tu kena rogol
yg australia ni yg rela

AMOI KUSUT @ March 12, 2010 at 4:00 PM

eiiiiii!!!
selekeh seyh..
gilew punye family..
mak pmpn ny/ isteri lelaki ny da xde kew?

Call me, Eyka @ March 13, 2010 at 1:20 AM

ushh. nauzubillahhh

tora @ March 13, 2010 at 10:13 AM

Cam ******..
jijik oh!!!ee!geram tul aku baca..