CALVARY CONVENTION CENTER

9:16 AM / Comments (2) / by Admin

_________________________________

Salam, ni apa cerita ni?!
siapa2 yg tau pasal berita ni, komen ok
aku nk tau apaa crita CCC ni





apa yg aku faham melalui pembacaan aku, tempat ni hanyalah convention center.
xda gereja pun dalam tu. tapi,kenapa calvary convention center?
pls, siapa2 yg ada minda waras, (xkutuk pakatan rakyat membabi buta & xsokong pakatan rakyat melulu ) sila respon

semua yg berkaitan:

ccc1
ccc2
ccc3


ish,xkan kerajaan selangor luluskan projek ni?
xelok la, calvary ada convention center besar2 tgh bandar tu
kenapa x islam convention center ?

xplain plsssssss

2 Comments:

irsyad @ January 1, 2009 at 12:01 AM

aku pn baru tau sal ni..ad org post kat forum..
ntah laa.
aku pn menanti penjelasan dari pihat2 terbabit

Admin @ January 1, 2009 at 1:27 AM

klau ada penjelasan, gtau kat aku ok