sabah oh sabah part ii

8:08 PM / Comments (0) / by Admin

_________________________________

jarang-jarang aku post dua entry sekali kn?
bosan bah

tau ka aku tgh dgr lagu imran ajmain skg?haha
donlod d ares
sblum tu dgr lagu agnes monica- matahariku

mcm gay kn?

haha

di sini aku list kn benda2 yg berkait dgn sabah

BORNEO UTARA
- STUFF yg cool dari sabahan utk malaysia! ( di usahakn oleh en alvin )
BORNEON POP - STUFF yg cool dari sabahan utk malaysia jgk! ( di usahakn oleh en bari)
187Clothing - Ada sehelai baju yg berkonsekan sabahan. ( di usahakan oleh mr farid )
POP RINA - STUFF utk ladies yg sgt femes . slalu kluar rncgn renjis ka astro ( di usahakn oleh cik alam )
SIRI SKETSA DARI SABAH - VIDEOs paling siooooooook dari budak2 sabah. kiut ni

nanti kalau ada yg best,aku update. kalau kmu tau mana2 yg best, gtau aku ok

0 Comments: