kempen bantu Gaza | cek wallet, ada RM10 x?

6:53 PM / Comments (6) / by Admin

_________________________________

salam
cuba korang ambil wallet korang

pastu cek kat bahagian duit2 kertas.
ada RM10 x?

pastu,

pikir2 kan,
rm10 tu utk apa

kalau dah top up,
dah beli minyak

apa kata bawa rm 10 tu ke maybank atau bank islam, kmudian




dah bank in, doakan kesejahteraan rakan dan saudara kita di palestin
aku doakan kamu dapat rezeki dari tuhan berlipat kali ganda



tidak punya rm10?
rm50 saja yg ada dalam wallet?

rm 50 pun jadi la..

tak punya duit extra lgsung??
rm 10 itu utk beli beras bagi anak bini mkn?
beli la beras dahulu..

rm10 utk beli KREKO?EH!?MANGGA?URTV?
tak nak derma utk rakyat palestin?
ngko boleh la pegi mati
harap2 time ko susah tidak ada org datang membantu kau

aku doakan ko dapat petunjuk dari tuhan supaya lebih prihatin

"aku tak nak sedekah pasal aku bukan muslim!"
oh, okay.
jadi ko sokong la zionis bunuh orang suka hati?
memang ngko sama macam mcm zionis

aku harap zionis datang pi rumah kau, bunuh semua family ko dalam rumah tu
aku akan lawat kau, tapi tak kan bawak apa-apa utk membantu kau

ps-kopi paste entri ini.. mari bersifat peri kemanusiaan
persetan kan bangsa dan agama, kita tolong sesiapa yg ditindas

*sumbangan anda akan di salurkan kepada rakyat palestin thru AMAN PALESTIN MALAYSIA

bila korang bank in duit tu nanti, akan keluar nama pemilik akaun : "AMAN PALESTIN BERHAD" kalau bukan nama tu yg keluar, jgn bank in. pasti kan akaun tu milik aman palestin.

6 Comments:

hadio69 @ January 2, 2009 at 8:59 PM

"persetan kan bangsa dan agama"

mcm xssuai r bro :D

Bisnes Harian @ January 2, 2009 at 9:05 PM

xnk derma kalau kristian di sembelih tnpa sebab?
xnk derma kalau bangsa cina dibunuh tnpa sebab?

biar btul ko ni hadi.. :D

KhairulAqmal @ January 3, 2009 at 1:01 AM

ini betui masuk account aman ka. kalau masuk account lain?

IkanStim @ January 3, 2009 at 1:10 AM

takut sgt..p la maybank atau bank islam
dia tulis aman palestin berhad

aduih

KhairulAqmal @ January 3, 2009 at 1:24 AM

hahahahaha.

kita ambik langkah berjaga-jaga. dalam dunia sekarang, ada manusia yang ambil kesempatan ke atas agama sendiri.



i`ll response to this entry. btw.

i sudah response salah satu u punya entri dude

http://cabikmotion.blogspot.com/2009/01/jahanam.html

IkanStim @ January 4, 2009 at 6:06 AM

berpada-pada la langkah keselamatan pon
haha



aman palestin dtg utp tiap tahun bg talk

so,no worries :)