Mesir sama macam USA sama macam syaitan sama macam zionis

9:10 PM / Comments (0) / by Admin

_________________________________

salam,
adakah kamu tahu bahawa tidak semua yahudi itu zionis?

sebenarnya aku sendiri tidak terlalu jelas apakah itu zionis dan yahudi.
tapi yg pnting,tidak semua yahudi zionis

adakah kamu tahu bahawa USA menyelar tindakan HAMAS melancarkan roket ke bandar-bandar israel? dengan sebab itu, mereka menolak resolusi yg dibuat oleh liga arab untuk menekan PBB melaksanankan genjatan senjata di gaza.

adakah kamu tahu antara sebab zionis melancarkan serangan terhadap gaza kerana pada februari akan datang, israel akan menghadapi pilihanraya.

oleh yg demikian, tidak akan ada tentangan dari pihak israel sebab majoriti penduduk yahudi menyokong serangan ini ( kalau ada pihak yg mengutuk tindakan zionis, pihak itu tidak akan mendapat undi)

kalau zionis buat time bukan pilihanraya, ada kemungkinan, wakil rakyat/politikus/pemimpin dia sendiri pergi membantah

adakah kamu tahu mesir baru saja meluluskan dana 50juta USD untuk menyelamat kan penyu laut?

http://www.solarnavigator.net/films_movies_actors/cartoons/cartoon_images/finding_nemo_turtle_dude.jpg


bodoh kan? pnduduk gaza ni kau biar pulak?!

adakah kamu tahu hospital terbesar di gaza kekurangan gas untuk memasak, bahan makanan, kemudahan perubatan?

ramai yg perlu keluar dari gaza untuk berubat tidak dibenarkan oleh zionis

kalau zaman hang tuah dulu, kita gelar ini adalah penjajahan.
zaman kita ni kita panggil, penyembelihan

dorang nak bunuh semua
tak nak satu pun

http://www.imemc.org/attachments/mar2008/child_from_bethlehem_protesting_on_sunday_the_attack_on_gaza__photo_of_imemcs_ghassan_bannoura.jpg

oleh itu, kalau pembaca perasan banner yg ada di sebelah
kanan bhgian atas tu, sila lah menyumbang kepada aman palestin. mereka bertanggungjwab menyalurkan dana-dana yg disumbangkan oleh malaysian kepada rakyat palestin.

0 Comments: