Jangan bunuh saya! (U)

10:04 AM / Comments (2) / by Admin

_________________________________

Ikang Seting- Kerajaan Malaysia berhasrat untuk membawa isu facebook ke parlimen kerana mampu menjadi ancaman kepada sesetengah pihak yang berkepentingan dengan kerajaan (?) Hal ini berlaku selepas ancaman bunuh yang berbau menghasut orang ramai untuk membunuh encik saiful yang masih risau duburnya belum mengeluarkan sebarang tinja selepas mendakwa di liwat seorang pak cik berusia 60 lebih tahun.





Pakar psikologi Universiti Manhattan berkata "Encik Saiful ini sebenarnya dalam paranoia dan boleh dikatan terlalu risau kerana beliau sekarang sudah mencapai status "prominent figure" di Malaysia". Kenyataan ini disokong oleh Pak Toha yang menjual ABC berdekatan mahkamah "mana tidak prominent , bila sebut saiful saja, mesti terbayang muka Saiful. Yang tak syok nya tu, dilabel sebagai terliwat sekali!" begitu bersemangat beliau mengulas.

Mark Zukerbeergcarslberg, pengasas Facebook.com kini dicari oleh kerajaan Malaysia unutk ditahan dibawah Akta Keselamatan Dalam Negeri atas platform maya yang beliau sediakan untuk dunia saling membenci dan paranoid tanpa sebab.

-Buzmamacafe




Suka entri kali ni? follow/bookmark ikanstim sekarang sempena stok masih ada!

2 Comments:

Anonymous @ February 16, 2010 at 9:08 PM

saya nak bunuh ikanstim

ery @ February 21, 2010 at 9:19 AM

mudahnye dia nak tarik nyawa org...
pakai C4 jer... mintak ngan najib.. =p