Roti bakar telur manis (U)

10:03 AM / Comments (6) / by Admin

_________________________________

Pernah makan roti bakar telur manis? Dekat maple boleh order. Roti + telur + susu + minyak + goreng. Kalau dekat Ameeth, Tronoh, harga dalam RM 1.50 sekeping kalau tak silap. Tapi, dekat france, roti bakar telur manis berharga RM45. Oh yeah!


http://3.bp.blogspot.com/_ga17AZ6Vd64/SjPkarrzRUI/AAAAAAAAEF8/iPLsDyVGJ3I/s320/300520091065.jpg
Roti bakar telur manis versi mamak malaysia




ni pulak versi perancis


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.








http://www.kennysia.com/images/photos/2008/20081031-19.jpg
Roti bakar telur manis versi France RM45


Haha. Jk














Gambar: kredit kepada kennysia.com & blogger yg tidak dikenal pasti. Lain kali letak watermark ok?



Suka entri kali ni? follow/bookmark ikanstim sekarang sempena stok masih ada!

6 Comments:

Anonymous @ October 31, 2009 at 12:29 PM

is it for real?

IkanStim @ October 31, 2009 at 1:21 PM

benda kat france tu memang betul
tp xla sama mcm roti bakar telur mamis di msia ni

haha

al-Wann @ October 31, 2009 at 2:06 PM

len kli nak g maple nak order satu laa..cm sedap jer..

IkanStim @ November 1, 2009 at 10:58 AM

oh merah itu menawan
memang sedap!
aku rasa yg versi france tu laaaaagi sedap

mohd ikhwan @ November 4, 2009 at 1:44 PM

sdap ke bro???

IkanStim @ November 4, 2009 at 1:48 PM

yg versi mamak pnh la rase
yg france ni xtau

yg versi mamak sodap ikhwan